Thursday, May 21, 2009

عندي ثقة فيك


عارفة انك مخنوق من غيرتي وبتتضايق منها
وكذا مرة لمحت لي إني المفروض أثق فيك
وانا والله بثق فيك .. لو مش بثق فيك مش هحط عمري بين ايديك
لكن .. بصراحة ماعرفش ليه عفريت بيركبني لو شوفت أي بنت او ست بتكلمك
مهما كانت قد ولادك ولا قد مامتك ولا من سننا .. بحس اني من كتر حبي فيك عايزة اخبيك عن كل العالم
علشان عارفة قد ايه انت حد روعة وممكن أوي أي حد يحبك
وانا واثقة فيك لكن ماحبش حد يحبك ولا يبقى مجنون بيك غيري
واثقة فيك بس مش بحب حد غيري يكون حلو في عينك ولو للحظة
واثقة فيك لكن احب اني اكون انا اقرب واحدة لقلبك كزوجة وحبيبة وصديقة
انا اساساً بغير عليك حتى من اصحابك الرجالة لو حسيتهم هيقربوا ليك اكتر مني
والله بحاول اكتم وما ابينش
وبحاول ما اخنقكش
والله بداري في قلبي غيرة اضعاااااااااااااااف اللي ببينها ليك
وصدقني لو غيرتي بتعذبك  مرة انا بتعذبني ألف مليون مرة .. بس م بقدرش
غصب عني بغير عليك

1 comment:

Gihad N. Sohsah said...

جميلة جدا جدا

وواقعية جدا جدا

اساليني انا !!!!!!!!!!