Sunday, July 5, 2009

إسمع دي كده ..

غرامك من زمان فيا .. كلامك كله حنيه .. لاقيتنى بسرعة خدت عليك ..
وجودك جنبى خلانى اشوف الدنيا لون تانى وضحكتلى الحياه ف عنيك ..

نسيت الناس معاك انت .. حبيبى الدنيا وانا جنبك عليا تهون ..
بقينا خلاص انا وانت لبعض ومستحيل البعد بينا يكون..

سنين من عمرنا فاتو .. محسش قلبى دقاته غير اللحظة اللى فيها لاقاك ..
حياتى بقالها بيك معنى اخيرا ربنا جمعنا وجه الوقت اللى هبقى معاك ..

نسيت الناس معاك انت .. حبيبى الدنيا وانا جنبك عليا تهون ..
بقينا خلاص انا وانت لبعض ومستحيل البعد بينا يكون ..




دي أغنية لحسام حبيب ، اسمها نسيت الناس

حسيت ماحدش يستاهلها غيرك

لو أقدر اخطفها من عند كل الناس واخليها معاك بس

هعملها :)


2 comments:

مامة مازن said...

انا شغلتها وبسمعها معاكى اهوه
وسمعتى اجمل قصة حب ليه
اسمعيها هتعجبك وادائه فيها رائع

aroma of roses said...

أتابع المدونة من فترة
أجد بها كل المشاعر الحقيقية الصافية التي أتمني أن أشعر بها لزوجي المستقبلي إن شاء الله
أتمني لك كل الخير و السعادة
أتمني زيارتك لمدونتي الصغيرة جدا
batreekW3agwa.blogspot.com
أتمني لك التوفيق في الحياة من الله
و بجد انتي تحفة