Saturday, August 8, 2009

الفرق بين أول وتاني شخطة




أول مرة تشخط فيا فرحت اووووووووووووي

لأسباب كتيرة أولها انك شخطت فيها واتنرفزت علشان كنت قلقان عليا

فحسيت قد ايه انت بتحبني بجد

وتاني سبب علشان حسيت اننا خلاص مابقاش بيننا فرق

مابقيتش تتعامل معايا بقى بأسلوب المخطوبين واللي هو رقة ومش عارف ايه ههههههههههه

تالت سبب علشان انا كان نفسي اشوفك وانت بتشخط علشان ما اتخضش منك بعد كده


لكن تاني مرة لما شخطت فيا :(

زعلت اوي وعيطت .. مش زعلت منك

انا اصلاً ما بعرفش ازعل منك
لكن ...

زعلت من الشخطة ، حسيت اني ما بقتش أميرتك
مافيش حد بيشخط في اميرته :(

وكمان زعلت علشان ماكنش ليا ذنب

انا عارفة ومقدرة انك تعبان ومتضايق وعليك ضغوط كتيرة لكن ....

كان نفسي تبقى زيي
لما اتضايق او الدنيا تخنقني اوي اجري عليك واعيط لك واقولك شوفت حصل لي ايه ؟؟

انا لو زعلانة من الدنيا كلها مجرد ما اسمع صوتك او اشوفك بهدى وبتطمن ومش بقدر اكشر


بس يا سيدي .. دا الفرق بين اول شخطة

وتاني وآخر شخطة زي ما وعدتني

وانا مصدقاك ... مش علشان بحبك بس

لأ علشان انا واثقة اني مش ههون عليك


وواثقة اني هفضل طول عمري في نظرك اميرتك وحبيبتك

لو حتى فات على جوازنا مليووووووووون سنة

8 comments:

Unknown said...

مشاء الله مدونتك جميلة ودمها خفيف

Anonymous said...

بجد والله ادتينى امل انى ممكن احب واتحب
والله انا كنت فقدت الامل لانى شايفه كل اللى حواليا
ربنا يكرمك ويوفقك ويااااااااااارب يخليكوا لبعض ولا يفرقكوا ابدا ابدا ويبارك فى ذريتكم
:)

سارة درويش said...

ميرسي جداً ليك يا معتز

نووووورتني

سارة درويش said...

غير معرف

حبيبتي كان نفسي بجد اتكلم بقلب جامد واقولك انا ممتجوزة وعايشة سعيدة

لكن انا مش متجوزة ولا مخطوبة والكلام دا من وحي الخيال

لكن صدقيني والله خلي عندك امل

الحب بعد الجواز مش متسحيل ابداً اهم حاجة تبقي عايزة تحبي جوزك وصدقيني هتجبريه يحبك لما تعامليه بحب

مامة مازن said...

اه يا صغنن يا عسل انتى شوفى فعلا ده احساس اول مرة كده لكن تانى مرة برضه كده مع اياك تعمل كده تانى مفيش اكتر من الاكياس والسواطير نيهاهاها نيهاهاها

عسل يا سارة يارب يا اختشى يرزقك بابن الحلال ويفرح قلبك قولى آمين

مامة مازن said...

انتى بتقولى فى البتاع اللى ماشى فوق ده لو عجبتك المدونة ادعيلى دعوة حلوة ادعيلك يا سارة يا بنت ام سارة يارب يفرح قلبك ويحقق لك كل ما تتمنى يارب ويوفقك ويصلح لك الحال فى كل حاجة فى حياتك يارب ( ويرزقك بابن الحلال اللى يريح قلبك) قولى آمين مبتقوليش ليه

سارة درويش said...

ههههههههههههههههههههههه ايوة صح اومال احنا بنجيب شنطة السواطير والسكاكين في جهازنا ليه هههههههههههه

ربنا يخليكي يارب وياااااااااااارب يستجيب لك ياااااارب اللهم اميييييييييييييييييييييييييييييين

Anonymous said...

كلامك حلو جدا
يا رب زوجتى تفضل تحبنى زي ما أنا ناوى أحبها