Thursday, September 10, 2009

لذة طاعتك


تعرف اني قبل ما اعرفك كان عندي الموت أهون من اني اقول حاضر ؟

آه والله ، والف وادور حوالين أي حاجة أي حد يقولهالي

علشان احسس نفسي اني بعملها من دماغي مش بسمع كلامه

لكن معاك .. بقيت بستمتع بجد بإني اسمع كلامك ..

عارف لما تبقى حاسس بلذة وانت بتسجد لربنا وبتطيعه ؟؟


انا بحس كده .. بفرح اوي لما احسك راضي عن حاجة عملتها او فرحان بيها


بفرح اوي لما تطلب مني أي حاجة .. لو حتى كوباية ماية ..

بفرح لما تطلب مني أساعدك في شغلك ، او اعمل حاجة فيه بدالك


و ياسلاااااااااااام بقى لما اقترح عليك اقتراح وتعمل بيه


حتى لو كان حاجة صغيرة .. ياااااااااااااااه ببقى هطير في السما م الفرحة


طب انت فاكر لما اقترحت عليك لون معين للبدلة والجرافتة يوم فرح اخوك واشتريتهم فعلاً ؟؟


ياااااااااااااااه كنت مظأطاة اووووووووووي
وكنت حاسة قد ايه انت واثق في ذوقي
وقد ايه حابب تسعدني واني اشوفك زي ما بحب


****


تعرف .. انا بدعي ربنا دايماً اني اموت وانا مراتك


واموت وانت راضي عني


وياااااااااارب ربنا يحققهالي ياااارب


4 comments:

мαησηα said...

الحب بيصنع المعجزات ويخلى سمو الاميرة تبقى بس زوجة مطيعة
تسلمى يا سارورة كل مرة بتبهرينا وتمتعينا بحاجة احلى من اللى قبليها ربنا يكرمك ويوفقك ويحققلك كل اللى بتتمنيه يارب اللهم امييييييييييييييييين

!! a7mad sala7 !! said...

//قولوا حاجة .. أي حاجة
//

حاجة .. اى حاجة


مش موضوعنا
موضوعنا بقي

الله يفتح عليكي
جرعة ثقة جميلة اوى
ميرسي خالص لكلماتك :)

sab7al5air said...

ياربي في حب بالشكل ده ولا هو بس جمال الخيال ربنا ينولك الي في بالك تحياتي وكل سنه وانت طيبه
ياريت تعدي علي

Unknown said...


.. في [حاجات] بتتحس مبنقولهاش
.. نستنى تيجي لوحدها يا بلاش
نتعب منغيرها
نتمنى نشوفها
آآآه لو نُطلب
يبئى بنشحتها
لو قولنا .. [راحت] قيمتها
لو اتعودنا .. تفقد لذتها
الحياه لحظة