Saturday, October 3, 2009

وهو يعني ايه الفرق بينك وبين غيرك ؟؟


هو يعني ايه الفرق بين حياتي معاك وبين حياتي مع أي حد تاني ؟؟


ماهو كله جواز .. وكلها حياة .. وكل حياة فيها مشاكل 


دا كلام ياما سمعته زمان 


لما اخترتك انت بالذات اكمل معاك حياتي


لما كنت بعيط وانا بصلي وبدعي ربنا يرزقني بيك زوج واني ما اكملش حياتي غير معاك


عارف الفرق ؟؟


الفرق ان اي حياة من غيرك هي حياة ملهاش طعم 


اي حياة تاني هتبقى " عيشة وخلاص " لكن معاك انا بجد " بعيش


معاك بعيش كل حاجة في حياتي بطعم تاني


حتى النفس اللي بتنفسه ليه طعم تاني


بتنفس معاك كل نفس وانا نفسي اعيش مليون سنة




لكن قبلك  كنت بتنفس واقول 


ياريت دا يكون آخر نفس 


الفرق بينك وبين أي حد تاني اني اخترتك انت 


اخترتك ودا كفاية انه يخليني اتحمل اي حاجة في الدنيا علشان اثبت ان اختياري كان صح 



الفرق ان حتى خناقنا بيبقى بحب 


بنبقى بنتخانق واحنا خايفين على بعض

خايفين على احساس بعض وماحدش فينا بيجرح في التاني 

الفرق بينك وبين أي حد تاني .. ان احلامنا واحدة 

وحتى لو انا بحلم بحاجة خاصة بيا انا انت بتحب احلامي وبتحضنها 

وبتحاول تساعدني احققها .. رغم انك مش هتستفيد أي حاجة


انت بس عايزيني مبسوطة


مش زي أي حد تاني .. ماشي في طريق وانا في طريق تاني خالص


الفرق بينك وبين أي حد تاني انك انت الوحيد في الكون بحاله اللي بتفهمني من غير كلام 

 وبتحس بيا لو حتى انا في اخر الكون وانت في الطرف التاني منه




الفرق بينك وبين أي حد تاني .. اني مخلوقة من ضلعك انت


واني حتة منك انت ..  جزء من روحك


علشان كده انت الوحيد اللي ينفع تكملني .. مش أي حد تاني




8 comments:

LioRomio said...

Ya Salam YA saRa :S ..

That Directly touched Me ! .

Tslam Edek .. w Rbna Ykrmk Belly Yestahlk ..

!! a7mad sala7 !! said...

:)


المشكلة انى مبلاقيش ردود على مواضيعك

بس لازم ارد

مينفعش امشي من غير كلمة اعجاب

:)

محمد زكريا said...

فكرة جميلة بصراحة
احيكى على احساسك الجميل
و بشكر كمان الانسانة العزيزة على قلبى الى قالت لى على مكان المدونة بشكرها كتير
ياريت تكلمينا عن.....الصداقة الزوجية

ابراهيم السيد عبد الحافظ العجمى said...

ربنا يخليكم لبعض ياارب
ويكرمنى بالى تحبنى واحبها
قولى امين بقى

شفـقــة و إحســــان said...

ايه الرقة والاحساس المرهف ده؟؟والله نفسى اعرف مين هو سعيد الحظ بالكلام الحلو ده
ربنا يحفظك ويخليهولك
شفقة

مسكات طبيعيه said...

الله جميل اوى الكلام دة

وبجد بجد صادق اوى من جوة

ربنا يخليكو لبعض

انتى كلامك جميل اوى

مش شعر بس لما بيكون كلام طالع من القلب

بيبقى احلى مليون مرة من مليون قصيدة شعر

Anonymous said...

احساسك رائع وفيه كتير منه عايشاه

shadan said...

انا اول مرة ادخل مدونتك
وندمانة والله, ندمانة جدا لأن مو متحمل قلبي اي كلمة انتي تقوليها
كأنك كتبتي كلشي راح اكتبو لو...
وهاي ال (لو) طولت جدا والله على ما يبدو مراح يشاء انها تكون
انا بنصحك نصيحة لوحه الله انك تخصصي كلمات رائعة مثل هاي لله
بس اشكريه على هاي النعمة اللي بدفع عمري كله وقده مرتين حتى اخد نصها
الله يسعدكم